sunnuntai 29. syyskuuta 2013

SUKKAMIES

Sukkamies on täällä! Uusi supersankari otti maailman haltuunsa Iron Manin lopetettua.

Oikeasti kuvassa olen minä valmistautumassa melontaretkelle. Olin viime viikonloppuna äitini luona Kokkolassa ja viikonloppu oli varsin urheilupainotteinen, vaikka suunnitelmana oli neuloa kuin raivopää. Kävimme maastopyöräilemässä (elämäni ensimmäistä ja viimeistä kertaa), melomassa ja lenkkeilemässä. Sain kuitenkin valmiiksi elämäni kolmannet junasukat.

Lankana Novitan Nalle ja puikot 2,5 mm. Jotenkin musta tuntuu, että noista tuppaa aina tulemaan turhan isoja? Toivottavasti nämä on sopivat työkaverin tyttärelle, värin pitäisi olla ainakin mieluisa.

Tänään pyöräytin joogasukat itselleni. Olen aina pitänyt ideaa maailman typerinpänä, mutta löydettyäni Melissa Westin joogavideot Youtubesta, innostuin joogasta ja luonnollisesti jokaiseen harrastukseen pitää olla neulotut välineet. Olen kerran joogannut (tänään) ja se vaikutti hieman typerältä, mutta aion tehdä sen uudestaan.

Sain käytettyä kaikki pikkujämät Seiskaveikkaa näihin, mutta langanpäiden päättely raivostutti.

Kiitos kun kävit ja tule uudestaan!!!

Ps. Käy myös osallistumassa arvontoihin:

Lankahelvetti (arvostan sitä, että blogin pitäjä on itse ostanut palkinnot)
Silmukan saalistus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti